000 | 01815nam a22002177a 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20210730091216.0 | ||
008 | 200916s2000 gr |||e |||| 000 0 gre d | ||
020 | _a9603447315 | ||
040 |
_aKOUNDOUR _bgre _cKOUNDOUR |
||
041 | 0 | _agre | |
044 | _cGR | ||
082 | 0 |
_a370.1 _223η |
|
100 | 1 |
_4aut _960361 _aΠυργιωτάκης, Ιωάννης Ε., _d1942- |
|
245 | 1 | 0 |
_aΕισαγωγή στην παιδαγωγική επιστήμη / _cΙωάννης Ε. Πυργιωτάκης. |
260 |
_aΑθήνα : _bΕλληνικά Γράμματα, _c2000. |
||
300 |
_a590 σ. ; _c29 εκ. |
||
520 | _aΒιβλία εισαγωγής στην "Παιδαγωγική επιστήµη" δεν απουσιάζουν από την ελληνική βιβλιογραφία. Εκείνο όµως που δεν φαίνεται να προωθείται είναι η ελληνική παιδαγωγική σκέψη και πράξη. Όχι πως η επιστήµη έχει σύνορα. Μια τέτοια θεώρηση θα ήταν λάθος. Οι Κοινωνικές όµως Επιστήµες έχουν συγκεκριµένο πεδίο αναφοράς και µε την έννοια αυτή τα πορίσµατα και οι διαπιστώσεις τους είναι χωροχρονικά προσδιορισµένα. Γι’ αυτό εξάλλου η αβασάνιστη αποδοχή και η «µεταµόσχευση» ξένων παιδαγωγικών αντιλήψεων και ιδεών έβλαψαν συχνά το ελληνικό σχολείο και οδήγησαν σε απρόβλεπτες εκπαιδευτικές παρενέργειες. | ||
650 | 0 |
_970226 _aΠαιδαγωγική. |
|
650 | 0 |
_970457 _aΠαιδαγωγοί. |
|
942 |
_2ddc _cBOOK |
||
999 |
_c4091 _d4091 |