000 01815nam a22002177a 4500
005 20210730091216.0
008 200916s2000 gr |||e |||| 000 0 gre d
020 _a9603447315
040 _aKOUNDOUR
_bgre
_cKOUNDOUR
041 0 _agre
044 _cGR
082 0 _a370.1
_223η
100 1 _4aut
_960361
_aΠυργιωτάκης, Ιωάννης Ε.,
_d1942-
245 1 0 _aΕισαγωγή στην παιδαγωγική επιστήμη /
_cΙωάννης Ε. Πυργιωτάκης.
260 _aΑθήνα :
_bΕλληνικά Γράμματα,
_c2000.
300 _a590 σ. ;
_c29 εκ.
520 _aΒιβλία εισαγωγής στην "Παιδαγωγική επιστήµη" δεν απουσιάζουν από την ελληνική βιβλιογραφία. Εκείνο όµως που δεν φαίνεται να προωθείται είναι η ελληνική παιδαγωγική σκέψη και πράξη. Όχι πως η επιστήµη έχει σύνορα. Μια τέτοια θεώρηση θα ήταν λάθος. Οι Κοινωνικές όµως Επιστήµες έχουν συγκεκριµένο πεδίο αναφοράς και µε την έννοια αυτή τα πορίσµατα και οι διαπιστώσεις τους είναι χωροχρονικά προσδιορισµένα. Γι’ αυτό εξάλλου η αβασάνιστη αποδοχή και η «µεταµόσχευση» ξένων παιδαγωγικών αντιλήψεων και ιδεών έβλαψαν συχνά το ελληνικό σχολείο και οδήγησαν σε απρόβλεπτες εκπαιδευτικές παρενέργειες.
650 0 _970226
_aΠαιδαγωγική.
650 0 _970457
_aΠαιδαγωγοί.
942 _2ddc
_cBOOK
999 _c4091
_d4091