000 | 02983nam a22002897a 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20210428080031.0 | ||
008 | 200826s2010 gr a|||b |||| 000 j gre d | ||
020 | _a9789603983118 | ||
040 |
_aKOUNDOUR _bgre _cKOUNDOUR |
||
041 | 1 |
_agre _hdan |
|
044 | _cGR | ||
082 | 0 |
_a398.2094301 _223η |
|
245 | 1 | 0 |
_aΧάνσελ και Γκρέτελ / _cεικονογράφηση Veerasak Jirakunchaivong ; μετάφραση Βαγγέλης Τασιόπουλος. |
260 |
_aΑθήνα : _bΣύγχρονοι Ορίζοντες, _c2010. |
||
300 |
_a16 σ. : _bεικ. ; _c30 εκ. |
||
490 | 0 | _aΠαραμύθια με δραστηριότητες | |
500 | _aΤίτλος πρωτοτύπου: Hansel & Gretel. | ||
500 | _aΔημιουργικά παιχνίδια με αυτοκόλλητα. | ||
520 | _aΑυτό το κλασικό παραμύθι με αυτοκόλλητα αποτελεί χρήσιμο βοήθημα για τα παιδιά της προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας στον τομέα της ανάπτυξης και καλλιέργειας της αναγνωστικής και αφηγηματικής τους ικανότητας. Η αναζήτηση της σωστής αυτοκόλλητης εικόνας και η τοποθέτηση της στην κατάλληλη θέση εξελίσσεται σε δημιουργική δραστηριότητα παρατήρησης, επιλογής, σύγκρισης, αλλά και ανάπτυξης ψυχοκινητικών ικανοτήτων. Προς τους γονείς: Η ανάγνωση, είτε σιωπηλή είτε ηχηρή, προκαλεί μια αίσθηση μονοτονίας στους νεαρούς μαθητές. Όταν όμως διανθίζεται με κάποια δραστηριότητα, τους βοηθά να ξεφύγουν από αυτή την κατάσταση. Το παραμύθι με τα αυτοκόλλητα στοχεύει στην καλλιέργεια τόσο της αναγνωστικής, όσο και της αφηγηματικής τους ικανότητας. Επίσης δίνει ευκαιρίες ώστε να ασκήσουν τα παιδιά την παρατηρητικότητα τους και να συμμετάσχουν σε ένα δημιουργικό παιχνίδι με το λόγο του παραμυθιού και τις εικόνες που τον συνοδεύουν. | ||
650 | 7 |
_94367 _aΠαραμύθια _zΓερμανία. |
|
650 | 0 |
_aΠαιχνίδια, Εκπαιδευτικά _xΒιβλία για παιδιά. _969412 |
|
700 | 1 |
_4trl _aΤασιόπουλος, Βαγγέλης, _d1959- _964188 |
|
700 | 1 |
_4ill _969571 _aJirakunchaivong, Veerasak. |
|
700 | 1 |
_4ant _94729 _aGrimm, Jacob Ludwig Karl, _d1785-1863. |
|
700 | 1 |
_4ant _aGrimm, Wilhelm Karl, _d1786-1859. _94730 |
|
942 |
_2ddc _cBOOK |
||
999 |
_c2793 _d2793 |