000 | 03169nam a22002057a 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20240328135050.0 | ||
008 | 201016s1990 gr a|||g |||| 000 0cgre d | ||
020 | _a9600403368 | ||
040 |
_aKOUNDOUR _bgre _cKOUNDOUR |
||
041 | 0 | _agre | |
044 | _cGR | ||
082 | 0 |
_a759.9495 _223η |
|
100 | 1 |
_4aut _967306 _aΧατζή, Γιολάντα. |
|
245 | 1 | 0 |
_aΈλληνες ζωγράφοι : _b20ός αιώνας : οδηγός για παιδιά / _cΓιολάντα Χατζή. |
260 |
_aΑθήνα : _bΚέδρος, _c1990. |
||
300 |
_a93 σ. ; _c29 εκ. |
||
520 | _aΔιάλεξα έντεκα αντιπροσωπευτικούς Έλληνες ζωγράφους του 20ού αιώνα και τρία έργα από τον καθένα, που να περιέχονται στις συλλογές της Εθνικής Πινακοθήκης, έτσι ώστε οι νεαροί επισκέπτες να μπορούν να δουν εκ του φυσικού, με το βιβλίο στο χέρι, τα πρωτότυπα έργα. Μπορούν όμως, εξίσου αποτελεσματικά, να το χρησιμοποιήσουν και στο σπίτι τους τους βοηθάει να δουν και να ξαναδούν πολλές φορές με την ησυχία τους τούς διάφορους πίνακες και να γνωρίσουν, μέσα απ’ αυτούς, τους καλλιτέχνες και να προσεγγίσουν το έργο τους. Ποιοι είναι οι παράγοντες που διαμορφώνουν την όραση ενός καλλιτέχνη, δηλαδή το πώς βλέπει τον κόσμο και πώς τον εκφράζει στα έργα του; Μήπως είναι το τοπίο και το φως της πατρίδας του; Τα μνημεία και η αρχιτεκτονική τους; Η καλλιτεχνική παράδοση του τόπου ή η καλλιτεχνική παιδεία που προσέλαβε στα σχολεία και στα πανεπιστήμια; Όλοι οι ζωγράφοι δεν έχουν τον ίδιο προβληματισμό και ως εκ τούτου ζωγραφίζουν τελείως διαφορετικά πράματα. Μετά από μια σύντομη περιγραφή του πίνακα, διάφορες ερωτήσεις παρακινούν τα παιδιά να παρατηρήσουν το έργο και τις λεπτομέρειές του, να προσεγγίσουν τα χαρακτηριστικά και μορφοπλαστικά τους στοιχεία, αποκρυπτογραφώντας έτσι τα μυστικά και τη μαγεία του. Στο τέλος του βιβλίου, εκτός από τις απαντήσεις που παραθέτουμε, προτείνουμε διάφορα παιχνίδια που οξύνουν την παρατηρητικότητα. Καλή διασκέδαση. | ||
650 | 0 |
_aΖωγράφοι _zΕλλάδα _xΒιβλία για παιδιά. _976862 |
|
942 |
_2ddc _cNOLOAN |
||
999 |
_c18169 _d18169 |