000 | 03195nam a2200289 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 618 | ||
005 | 20220120134046.0 | ||
008 | 151125s20062007 c g c | ||
020 | _a9606638227 | ||
040 | 0 |
_cKOUNDOUR _aKOUNDOUR _bgre |
|
041 | 0 | _agre | |
044 | _cGR | ||
082 |
_a782 _220 |
||
100 | 1 |
_aΚυνηγού - Φλάμπουρα, Μαρία. _4aut _95101 |
|
245 | 1 |
_aΜουσικά, ρυθμικά & κινητικά παιχνίδια / _cΜαρία Κυνηγού Φλάμπουρα ; επιμέλεια Ελευθερία Μεσσήνη |
|
250 | _a2η έκδοση | ||
260 |
_aΑθήνα : _bΔιάπλαση, _c2007 |
||
300 |
_aχωρίς αρίθμηση : _bεικ. ; _c23 εκ. + _e2 computer laser optical discs (3/4 in.) + 42 εγχρ. κάρτες |
||
500 | _aΤο αντίτυπο με αριθμό εισαγωγής 14034 είναι δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, Future Library, πρόγραμμα "Ταξίδι προς το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα ΣΤαύρος Νιάρχος", Κ.Π.Ι.Σ.Ν. | ||
520 | _aΈνα βιβλίο γεμάτο τραγούδια, ποικίλους και απλούς χτύπους, με παύσεις και ρυθμικά μοτίβα. Παιχνίδια για τη διάρκεια του ήχου, το ύψος του, το ηχόχρωμά του, την ένταση, τη μουσική μνήμη, τη γνωριμία του χώρου, τον αυτοσχεδιασμό και την οργανωμένη κίνηση. Ακόμη θα βρείτε μικρές ιστορίες με διάφορα θέματα, διασκεδαστικά παιχνίδια με τη φόρμα του ρόντο, κρουστά οργανάκια και πολλά άλλα που σίγουρα θα σας ενδιαφέρουν. Υπάρχουν ακόμη πολλές καρτέλες που θα σας είναι χρήσιμες για να γίνουν αυτά τα παιχνίδια. Η κάθε ενότητα από τα θέματά τους είναι κι αυτή σε διαφορετικό... ζωγραφικό ύφος. Για τη μουσική βοήθεια υπάρχουν δύο CD με την καταγραφή όλων των μουσικών παραδειγμάτων. Παιχνίδια είναι βέβαια, όμως πρέπει να έχουμε το κέρδος που θέλουμε, δηλαδή να νιώσει το παιδί ότι δεν είναι μάθημα αλλά κάτι που το διασκεδάζει. Δεν νομίζετε ότι αν μαθαίνεις κάτι το χαίρεσαι πιο πολύ; Αυτά είναι που θέλουμε να πετύχουμε εσείς και εγώ. | ||
650 | 0 | 7 |
_aΜουσική _xΒιβλία για παιδιά. _94263 |
650 | 0 | 7 |
_aΠαιχνίδια, Εκπαιδευτικά. _94362 |
650 | 0 | 7 |
_aΚινητική μάθηση _xΔιδακτικά βιβλία. _94168 |
650 | 0 | 7 |
_aΠαιδικά πληροφοριακά βιβλία. _94329 |
700 | 1 |
_aΜεσσήνη, Ελευθερία. _4edc / edt _95526 |
|
942 |
_2ddc _cBOOK |
||
999 |
_c1664 _d1664 |