TY - BOOK AU - Petrof,John V. AU - Τζωρτζάκης , Κώστας AU - Τζωρτζάκη,Αλεξία TI - Μάρκετινγκ μάνατζμεντ: η ελληνική προσέγγιση SN - 9608574951 U1 - 658.8 23η PY - 2002/// CY - Αθήνα PB - Εκδόσεις Rosili KW - Μάρκετινγκ KW - Διοίκηση και οργάνωση N1 - Περιέχει βιβλιογραφίες; Περιέχει ευρετήρια; Αρχές -- στρατηγικές -- εφαρμογές -- Ίντερνετ μάρκετινγκ -- προσωπικό μάρκετινγκ N2 - Το βιβλίο αυτό, δεν αποτελεί μια απλή προσθήκη στην ήδη υπάρχουσα σχετική βιβλιογραφία, αλλά είναι κατά τη γνώμη μας, μια θετική προσπάθεια, με σκοπό να προσδώσει Ελληνική υπόσταση στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Γι’ αυτό, όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης, καθώς ξετυλίγεται το νήμα του θεωρητικού πλαισίου του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, αγκαλιάζει την ελληνική επιχείρηση από την αρχή μέχρι το τέλος του βιβλίου ER -