Petrof, John V., γ. 1933.

Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση / John V. Petrof, Κώστας Μ. Τζωρτζάκης, Αλεξία Κ. Τζωρτζάκη. - 2η έκδ. - Αθήνα : Εκδόσεις Rosili, c2002. - 658 σ. : έγχρ. εικ., πίν. ; 24 εκ.

Περιέχει βιβλιογραφίες. Περιέχει ευρετήρια.

Αρχές -- στρατηγικές -- εφαρμογές -- Ίντερνετ μάρκετινγκ -- προσωπικό μάρκετινγκ.

Το βιβλίο αυτό, δεν αποτελεί μια απλή προσθήκη στην ήδη υπάρχουσα σχετική βιβλιογραφία, αλλά είναι κατά τη γνώμη μας, μια θετική προσπάθεια, με σκοπό να προσδώσει Ελληνική υπόσταση στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Γι’ αυτό, όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης, καθώς ξετυλίγεται το νήμα του θεωρητικού πλαισίου του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, αγκαλιάζει την ελληνική επιχείρηση από την αρχή μέχρι το τέλος του βιβλίου.

9608574951


Μάρκετινγκ.
Διοίκηση και οργάνωση.

658.8