000 -LEADER |
fixed length control field |
03657nam a22002537a 4500 |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20201226201935.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
200919s2000 gr ||||g b||| 00| 0 gre d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
9608041406 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
KOUNDOUR |
Language of cataloging |
gre |
Transcribing agency |
KOUNDOUR |
041 0# - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
Ελληνικά |
044 ## - COUNTRY OF PUBLISHING/PRODUCING ENTITY CODE |
ISO country code |
GR |
082 0# - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
371.9 |
Edition number |
23η |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Relationship |
Συγγραφέας |
Personal name |
Σούλης, Σπυρίδων - Γεώργιος. |
9 (RLIN) |
62534 |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Μαθαίνοντας βήμα με βήμα στο σχολείο και στο σπίτι : |
Remainder of title |
διδακτικές στρατηγικές εκπαίδευσης παιδιών με μέτρια ή βαριά νοητική υστέρηση / |
Statement of responsibility, etc. |
Σπυρίδων - Γεώργιος Σούλης. |
250 ## - EDITION STATEMENT |
Edition statement |
1η έκδ. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Place of publication, distribution, etc. |
Αθήνα : |
Name of publisher, distributor, etc. |
Τυπωθήτω, |
Date of publication, distribution, etc. |
2000. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
350 σ. ; |
Dimensions |
22 εκ. |
490 0# - SERIES STATEMENT |
Series statement |
Ειδική παιδαγωγική ; |
Volume/sequential designation |
1. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Bibliography, etc. note |
Περιέχει βιβλιογραφία. |
520 ## - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc. |
Στο ξεκίνημα του νέου αιώνα η ειδική εκπαίδευση στη χώρα μας καλείται να διαδραματίσει έναν πιο ουσιαστικό ρόλο. Ένα ρόλο που θα καταδείξει και θα διαδώσει ότι τα παιδιά και οι νέοι με μέτρια ή βαριά νοητική υστέρηση δεν αποτελούν «μη διαπαιδαγωγήσιμα άτομα» αρκεί να τους παράσχουμε τις κατάλληλες εκπαιδευτικές ευκαιρίες. Έχοντας εμπιστοσύνη στις δυνατότητες της ατομικής εξέλιξης και απορρίπτοντας την «ελαττωματολογία», επιδιώκοντας τη συνεχή δράση, αναγνωρίζοντας την αξία του σώματος και των αισθήσεων, αναζητώντας τη διαρκή συνεργασία ανάμεσα στους διάφορους επιστημονικούς κλάδους και παρέχοντας την ευκαιρία για κοινωνική και σχολική ένταξη, θα επιτύχουμε να αξιοποιήσουμε στο μέγιστο βαθμό τις ικανότητες και αυτών των ατόμων. [...] Παράλληλα, η εκπαίδευση και η υποστήριξη στο σπίτι εξασφαλίζουν τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την ένταξη του παιδιού με νοητική υστέρηση τόσο στο οικογενειακό περιβάλλον όσο και στο σχολείο. Προς αυτή την κατεύθυνση προσανατολίζεται το περιεχόμενο αυτού του βιβλίου, το οποίο για μεθοδολογικούς λόγους διαρθρώνεται σε δύο μέρη: Στο πρώτο μέρος γίνεται μια θεωρητική προσέγγιση των διδακτικών στρατηγικών εκπαίδευσης των παιδιών με νοητική υστέρηση. Στο δεύτερο μέρος -το πρακτικό- κατατίθενται συγκεκριμένα προγράμματα εκπαίδευσης, τα οποία αν εφαρμοστούν από γονείς και εκπαιδευτικούς θα συμβάλουν ουσιαστικά στη βελτίωση της κατάστασης των παιδιών. |
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
Ειδική αγωγή. |
Source of heading or term |
|
9 (RLIN) |
4037 |
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
Παιδιά με ειδικές ανάγκες |
General subdivision |
Εκπαίδευση. |
Source of heading or term |
|
9 (RLIN) |
4321 |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
|
Koha item type |
Books |