Μαθαίνοντας βήμα με βήμα στο σχολείο και στο σπίτι : (Record no. 4324)

000 -LEADER
fixed length control field 03657nam a22002537a 4500
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20201226201935.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 200919s2000 gr ||||g b||| 00| 0 gre d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 9608041406
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency KOUNDOUR
Language of cataloging gre
Transcribing agency KOUNDOUR
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title Ελληνικά
044 ## - COUNTRY OF PUBLISHING/PRODUCING ENTITY CODE
ISO country code GR
082 0# - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 371.9
Edition number 23η
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Relationship Συγγραφέας
Personal name Σούλης, Σπυρίδων - Γεώργιος.
9 (RLIN) 62534
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Μαθαίνοντας βήμα με βήμα στο σχολείο και στο σπίτι :
Remainder of title διδακτικές στρατηγικές εκπαίδευσης παιδιών με μέτρια ή βαριά νοητική υστέρηση /
Statement of responsibility, etc. Σπυρίδων - Γεώργιος Σούλης.
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 1η έκδ.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Αθήνα :
Name of publisher, distributor, etc. Τυπωθήτω,
Date of publication, distribution, etc. 2000.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 350 σ. ;
Dimensions 22 εκ.
490 0# - SERIES STATEMENT
Series statement Ειδική παιδαγωγική ;
Volume/sequential designation 1.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note Περιέχει βιβλιογραφία.
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. Στο ξεκίνημα του νέου αιώνα η ειδική εκπαίδευση στη χώρα μας καλείται να διαδραματίσει έναν πιο ουσιαστικό ρόλο. Ένα ρόλο που θα καταδείξει και θα διαδώσει ότι τα παιδιά και οι νέοι με μέτρια ή βαριά νοητική υστέρηση δεν αποτελούν «μη διαπαιδαγωγήσιμα άτομα» αρκεί να τους παράσχουμε τις κατάλληλες εκπαιδευτικές ευκαιρίες. Έχοντας εμπιστοσύνη στις δυνατότητες της ατομικής εξέλιξης και απορρίπτοντας την «ελαττωματολογία», επιδιώκοντας τη συνεχή δράση, αναγνωρίζοντας την αξία του σώματος και των αισθήσεων, αναζητώντας τη διαρκή συνεργασία ανάμεσα στους διάφορους επιστημονικούς κλάδους και παρέχοντας την ευκαιρία για κοινωνική και σχολική ένταξη, θα επιτύχουμε να αξιοποιήσουμε στο μέγιστο βαθμό τις ικανότητες και αυτών των ατόμων. [...] Παράλληλα, η εκπαίδευση και η υποστήριξη στο σπίτι εξασφαλίζουν τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την ένταξη του παιδιού με νοητική υστέρηση τόσο στο οικογενειακό περιβάλλον όσο και στο σχολείο. Προς αυτή την κατεύθυνση προσανατολίζεται το περιεχόμενο αυτού του βιβλίου, το οποίο για μεθοδολογικούς λόγους διαρθρώνεται σε δύο μέρη: Στο πρώτο μέρος γίνεται μια θεωρητική προσέγγιση των διδακτικών στρατηγικών εκπαίδευσης των παιδιών με νοητική υστέρηση. Στο δεύτερο μέρος -το πρακτικό- κατατίθενται συγκεκριμένα προγράμματα εκπαίδευσης, τα οποία αν εφαρμοστούν από γονείς και εκπαιδευτικούς θα συμβάλουν ουσιαστικά στη βελτίωση της κατάστασης των παιδιών.
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Ειδική αγωγή.
Source of heading or term
9 (RLIN) 4037
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Παιδιά με ειδικές ανάγκες
General subdivision Εκπαίδευση.
Source of heading or term
9 (RLIN) 4321
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Books
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Permanent location Current location Date acquired Inventory number Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Copy number Price effective from Koha item type
          Κύρια Συλλογή ΚΟΥΝΔΟΥΡΕΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΟΥΝΔΟΥΡΕΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 19/09/2020 17130   371.9 ΣΟΥ 2000 C.1 00017130 19/09/2020 1 19/09/2020 Books
Koha δημιουργία
Koha by