000 -LEADER |
fixed length control field |
03358nam a22002537a 4500 |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20210531143611.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
200919s1991 gr ||||g b||| 00| 0 gre d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
9600309299 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
KOUNDOUR |
Language of cataloging |
gre |
Transcribing agency |
KOUNDOUR |
041 1# - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
Ελληνικά |
Language code of original |
Γαλλικά |
044 ## - COUNTRY OF PUBLISHING/PRODUCING ENTITY CODE |
ISO country code |
GR |
082 0# - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
372.4 |
Edition number |
23η |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Relationship |
Συγγραφέας |
9 (RLIN) |
26153 |
Personal name |
Poslaniek, Christian, |
Dates associated with a name |
1944- |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Να δώσουμε στα παιδιά την όρεξη για διάβασμα : |
Remainder of title |
εμψυχώσεις για να ανακαλύψουν τα παιδιά την απόλαυση του διαβάσματος / |
Statement of responsibility, etc. |
Κριστιάν Ποσλανιέκ ; μετάφραση Στέση Αθήνη. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Place of publication, distribution, etc. |
Αθήνα : |
Name of publisher, distributor, etc. |
Εκδόσεις Καστανιώτη, |
Date of publication, distribution, etc. |
c1991. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
208 σ. ; |
Dimensions |
22 εκ. |
500 ## - GENERAL NOTE |
General note |
Τίτλος πρωτοτύπου: Donner le goût de lire. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Bibliography, etc. note |
Περιέχει βιβλιογραφία. |
520 ## - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc. |
"Δεν διαβάζουν! Πώς θα στρέψουμε τα παιδιά στο διάβασμα;" παραπονιούνται συχνά οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί. Κι όμως, υπάρχουν δεκάδες αναγνωστικές εμψυχώσεις που μπορούν να εφαρμοστούν στα σχολεία, τις βιβλιοθήκες, τα πολιτιστικά κέντρα... Μοναδικός στόχος τους είναι να δώσουν στα παιδιά την όρεξη για διάβασμα.<br/>Καθεμιά απ' αυτές τις εμψυχώσεις παρουσιάζει ένα ή περισσότερα από τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:<br/>- Δίνει με ελκυστικό τρόπο πληροφορίες για ενδιαφέροντα βιβλία.<br/>- Οδηγεί τα παιδιά στο διάβασμα μέσω δραστηριοτήτων που εμπεριέχουν το στοιχείο του παιχνιδιού.<br/>- Στρέφει τα παιδιά στο διάβασμα μέσω της ανάληψης κοινωνικής ευθύνης.<br/>- Προσφέρει στα παιδιά τα μέσα για να εμβαθύνουν στο διάβασμα των βιβλίων.<br/>Όλες αυτές οι δραστηριότητες απευθύνονται κυρίως στους αδύνατους αναγνώστες και στα παιδιά που δεν διαβάζουν καθόλου.<br/>Το βιβλίο περιγράφει τριάντα αναγνωστικές εμψυχώσεις, που ασκούνται από το Νηπιαγωγείο ως το Λύκειο - συχνά μέσα από τα κείμενα των εμψυχωτών ή εκπαιδευτικών που τις εφαρμόζουν. Επίσης, επαναπροσδιορίζει κάποιες θεμελιώδεις έννοιες, όπως η ουσία του διαβάσματος, ο τρόπος που ιδιοποιείται ο αναγνώστης τα επίπεδα της ανάγνωσης, οι παράγοντες που συντελούν στην αποτελεσματικότητα μιας αναγνωστικής εμψύχωσης... |
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
Παιδιά. |
9 (RLIN) |
4320 |
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
70656 |
Topical term or geographic name entry element |
Ανάγνωση. |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Relationship |
Μεταφραστής |
9 (RLIN) |
33757 |
Personal name |
Αθήνη, Στέση, |
Dates associated with a name |
1958- |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
|
Koha item type |
Books |