000 -LEADER |
fixed length control field |
04174nam a22003017a 4500 |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20240329104154.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
200907s2013 gr a|||gri||| 00| 0 gre d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
9789601642765 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
KOUNDOUR |
Language of cataloging |
gre |
Transcribing agency |
KOUNDOUR |
041 1# - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
Ελληνικά |
Language code of original |
Αγγλικά |
044 ## - COUNTRY OF PUBLISHING/PRODUCING ENTITY CODE |
ISO country code |
GR |
082 0# - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
155.4 |
Edition number |
23η |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Relationship |
Συγγραφέας |
9 (RLIN) |
26014 |
Personal name |
Plummer, Deborah M. |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Αλλαγές, άγχος, αγωνίες : |
Remainder of title |
πώς να βοηθήσετε το παιδί να τα αντιμετωπίσει / |
Statement of responsibility, etc. |
Deborah M. Plummer ; εικονογράφηση Alice Harper ; μετάφραση Εύα Καλισκάμη ; παιδαγωγική επιμέλεια Βασιλική Νίκα. |
250 ## - EDITION STATEMENT |
Edition statement |
1η έκδ. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Place of publication, distribution, etc. |
Αθήνα : |
Name of publisher, distributor, etc. |
Εκδόσεις Πατάκης, |
Date of publication, distribution, etc. |
2013. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
164 σ. : |
Other physical details |
εικ. ; |
Dimensions |
24 εκ. |
490 0# - SERIES STATEMENT |
Series statement |
Οδηγοί δραστηριοτήτων για την προσχολική και τη σχολική ηλικία |
500 ## - GENERAL NOTE |
General note |
Τίτλος πρωτοτύπου: Helping children to cope with change, stress and anxiety. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Bibliography, etc. note |
Ευρετήριο: σ. 161-164. |
520 ## - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc. |
Τα παιδιά που βιώνουν έντονα άγχη ή αγωνίες καθώς και εκείνα που δυσκολεύονται να προσαρµοστούν όταν συµβαίνουν αλλαγές στη ζωή τους χρειάζονται βοήθεια για να κατανοήσουν και να διαχειριστούν τον συναισθηµατικό τους κόσµο. Το βιβλίο αυτό προσφέρει χρήσιµες θεωρητικές γνώσεις µαζί µε µια µεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων και παιχνιδιών για παιδιά που αντιµετωπίζουν τέτοιες δυσκολίες. Στόχος του είναι να βοηθήσει στην καλλιέργεια της αυτογνωσίας και της αυτοπεποίθησης των παιδιών. Στο πρώτο µέρος αναλύονται µε απλό τρόπο οι λειτουργίες των συναισθηµάτων και οι ανθρώπινες αντιδράσεις σε καταστάσεις, ενώ περιγράφεται και ο ρόλος της φαντασίας στη λήψη σωστών αποφάσεων. Το δεύτερο µέρος αποτελείται από οδηγίες για τη διεξαγωγή δραστηριοτήτων, καθώς και από υλικό που µπορεί να φωτοτυπηθεί και να χρησιµοποιηθεί σε αυτές. Οι δραστηριότητες µπορούν να διεξαχθούν µε µεµονωµένα παιδιά ή µε οµάδες. Στόχος των δραστηριοτήτων είναι να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά, µε τη βοήθεια ενηλίκων, πώς βλέπουν τον εαυτό τους και τους άλλους, πώς αισθάνονται και τι θα ήθελαν να επιτύχουν. Το βιβλίο έχει κυρίως σχεδιαστεί για χρήση µε παιδιά ηλικίας 7-11 ετών, αλλά οι ιδέες που περιέχει µπορούν εύκολα να προσαρµοστούν για χρήση µε µικρότερα ή µεγαλύτερα παιδιά, καθώς και παιδιά µε µαθησιακές δυσκολίες. Αποτελεί ένα πολύτιµο εργαλείο στα χέρια δασκάλων, θεραπευτών, κοινωνικών λειτουργών, γονιών και κηδεµόνων, καθώς και όσων θέλουν να βοηθήσουν τα παιδιά να διαχειριστούν τις αλλαγές, το άγχος και τις αγωνίες. |
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
70025 |
Topical term or geographic name entry element |
Άγχος στα παιδιά. |
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
Άγχος |
General subdivision |
Διαχείριση του. |
9 (RLIN) |
3872 |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Relationship |
Εικονογράφος |
9 (RLIN) |
70026 |
Personal name |
Harper, Alice. |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Relationship |
Μεταφραστής |
Personal name |
Καλισκάμη, Εύα. |
9 (RLIN) |
5949 |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Relationship |
Επιμελητής έκδοσης |
Personal name |
Νίκα, Βασιλική, |
Dates associated with a name |
1963- |
9 (RLIN) |
5542 |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
|
Koha item type |
Books |