Ζωγραφίζω όπως... ο Καντίνσκι και μαθαίνω τη γεωμετρία του κύκλου / (Record no. 2515)

000 -LEADER
fixed length control field 02234nam a22002657a 4500
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20210123131156.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 200814s2015 gr a|||cr|||| 00| 0 gre d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 9786180300826
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency KOUNDOUR
Language of cataloging gre
Transcribing agency KOUNDOUR
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title Ελληνικά
044 ## - COUNTRY OF PUBLISHING/PRODUCING ENTITY CODE
ISO country code GR
082 0# - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 700.105
Edition number 23η
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Relationship Συγγραφέας
Personal name Χασάπης, Δημήτρης.
9 (RLIN) 67262
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Ζωγραφίζω όπως... ο Καντίνσκι και μαθαίνω τη γεωμετρία του κύκλου /
Statement of responsibility, etc. Δημήτρης Χασάπης.
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 1η έκδ.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Αθήνα :
Name of publisher, distributor, etc. Μεταίχμιο,
Date of publication, distribution, etc. 2015.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 24 σ. :
Other physical details εικ. ;
Dimensions 21 εκ.
490 0# - SERIES STATEMENT
Series statement Μαθαίνω μαθηματικά μέσα από την τέχνη ;
500 ## - GENERAL NOTE
General note Για παιδιά 9-12 ετών.
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. Με τα βιβλία της σειράς "ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ" τα παιδιά εξοικειώνονται με τις μαθηματικές έννοιες που διδάσκονται στο σχολείο καθώς ανακαλύπτουν τα μυστικά της τέχνης μεγάλων ζωγράφων και καλλιτεχνών. Ακολουθώντας απλά βήματα και σαφείς οδηγίες, αξιοποιούν ενότητες των μαθηματικών, μιμούνται καταξιωμένους δημιουργούς και φτιάχνουν τα δικά τους έργα.<br/>Στο βιβλίο Ζωγραφίζω όπως ο Έσερ και μαθαίνω για τη συμμετρία τα παιδιά μαθαίνουν: Τι είναι η συμμετρία των σχημάτων, Πως σχεδιάζουμε συμμετρικά σχήματα, Πως σχεδιάζουμε κόβοντας και μετακινώντας πλευρές ενός τετραγώνου. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Μαθηματικά
General subdivision Βιβλία για παιδιά.
Source of heading or term
9 (RLIN) 4239
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 69336
Topical term or geographic name entry element Γεωμετρικά σχήματα
General subdivision Βιβλία για παιδιά.
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Παιδικά πληροφοριακά βιβλία.
Source of heading or term
9 (RLIN) 4329
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Books
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Permanent location Current location Date acquired Inventory number Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Date last checked out Copy number Price effective from Koha item type Public note
          Παιδικό Τμήμα ΚΟΥΝΔΟΥΡΕΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΟΥΝΔΟΥΡΕΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 14/08/2020 16208 1 700.105 ΧΑΣ 2015 C.1 Π.Λ. 00016208 14/02/2023 27/01/2023 1 14/08/2020 Books Αγορά Π.Α.Ο.Δ.Α.Ν. 2015
Koha δημιουργία
Koha by