000 -LEADER |
fixed length control field |
02376nam a22002657a 4500 |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20210123131156.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
200814s2015 gr a|||cr|||| 00| 0 gre d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
9786180300819 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
KOUNDOUR |
Language of cataloging |
gre |
Transcribing agency |
KOUNDOUR |
041 0# - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
Ελληνικά |
044 ## - COUNTRY OF PUBLISHING/PRODUCING ENTITY CODE |
ISO country code |
GR |
082 0# - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
700.105 |
Edition number |
23η |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Relationship |
Συγγραφέας |
Personal name |
Χασάπης, Δημήτρης. |
9 (RLIN) |
67262 |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Ζωγραφίζω όπως... ο Μοντριάν και μαθαίνω για τις κάθετες και παράλληλες γραμμές / |
Statement of responsibility, etc. |
Δημήτρης Χασάπης. |
250 ## - EDITION STATEMENT |
Edition statement |
1η έκδ. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Place of publication, distribution, etc. |
Αθήνα : |
Name of publisher, distributor, etc. |
Μεταίχμιο, |
Date of publication, distribution, etc. |
2015. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
24 σ. : |
Other physical details |
εικ. ; |
Dimensions |
21 εκ. |
490 0# - SERIES STATEMENT |
Series statement |
Μαθαίνω μαθηματικά μέσα από την τέχνη ; |
500 ## - GENERAL NOTE |
General note |
Για παιδιά 9-12 ετών. |
520 ## - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc. |
Με τα βιβλία της σειράς "ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ" τα παιδιά εξοικειώνονται με τις μαθηματικές έννοιες που διδάσκονται στο σχολείο καθώς ανακαλύπτουν τα μυστικά της τέχνης μεγάλων ζωγράφων και καλλιτεχνών. Ακολουθώντας απλά βήματα και σαφείς οδηγίες, αξιοποιούν ενότητες των μαθηματικών, μιμούνται καταξιωμένους δημιουργούς και φτιάχνουν τα δικά τους έργα.<br/>Στο βιβλίο Ζωγραφίζω όπως ο Μοντριάν και μαθαίνω για τις κάθετες και τις παράλληλες γραμμές τα παιδιά μαθαίνουν: Ποιες γραμμές λέγονται κάθετες και ποιες παράλληλες, Πως σχεδιάζουμε κάθετες και παράλληλες γραμμές, Πώς σχεδιάζουμε παράλληλες γραμμές σε ορισμένη απόσταση μεταξύ τους. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου) |
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
Μαθηματικά |
General subdivision |
Βιβλία για παιδιά. |
Source of heading or term |
|
9 (RLIN) |
4239 |
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
69336 |
Topical term or geographic name entry element |
Γεωμετρικά σχήματα |
General subdivision |
Βιβλία για παιδιά. |
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
Παιδικά πληροφοριακά βιβλία. |
Source of heading or term |
|
9 (RLIN) |
4329 |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
|
Koha item type |
Books |