Έλληνες δάσκαλοι : (Record no. 2487)

000 -LEADER
fixed length control field 02622nam a22002537a 4500
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20240401084650.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 200814s1992 gr df|||rib|| 00| 0 gre d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 9603330256
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency KOUNDOUR
Language of cataloging gre
Transcribing agency KOUNDOUR
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title Ελληνικά
044 ## - COUNTRY OF PUBLISHING/PRODUCING ENTITY CODE
ISO country code GR
082 0# - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 379.495
Edition number 23η
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Relationship Συγγραφέας
9 (RLIN) 60361
Personal name Πυργιωτάκης, Ιωάννης Ε.,
Dates associated with a name 1942-
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Έλληνες δάσκαλοι :
Remainder of title εμπειρική προσέγγιση των συνθηκών εργασίας /
Statement of responsibility, etc. Ι. Ε. Πυργιωτάκης.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Αθήνα :
Name of publisher, distributor, etc. Γρηγόρης,
Date of publication, distribution, etc. 1992.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 198 σ. :
Other physical details διαγρ., πίν. ;
Dimensions 25 εκ.
490 0# - SERIES STATEMENT
Series statement Επιστήμες της αγωγής ;
Volume/sequential designation 15
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note Περιέχει βιβλιογραφίες.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note Περιέχει ευρετήρια.
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. Η ελληνική Παιδαγωγική σκέψη στράφηκε κατά κανόνα στην εισαγωγή παιδαγωγικών θεωριών και τη διαμόρφωση διδακτικών μοντέλων. Αγνόησε όμως επίμονα αυτόν που πρόκειται να τα εφαρμόσει στην πράξη: το δάσκαλο. Η παρούσα έρευνα επιδιώκει να καλύψει ακριβώς αυτό το κενό. Αποδελτιώνοντας τη σχετική βιβλιογραφία επιχειρεί αρχικά μια συνολική θεώρηση του έργου και της προσωπικότητας του εκπαιδευτικού, όπως διαμορφώθηκε μέσα από την εξελικτική πορεία της ερευνητικής αναζήτησης. Θέτοντας σε εφαρμογή κατόπιν το εμπειρικό αναλυτικό παράδειγμα προσπαθεί να διεισδύσει στα προβλήματα της καθημερινής πράξης, τους παράγοντες εκείνους που δρουν ανασταλτικά στην πραγμάτωση του εκπαιδευτικού έργου. Ανασυνθέτοντας κατόπιν τα πορίσματα της έρευνας αυτής προσπαθεί να σχηματίσει μια νέα εικόνα του δασκάλου, όπως διαμορφώνεται μέσα από την ίδια τη σχολική πράξη και τη διερεύνηση των συνθηκών εργασίας. (. . . ).
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Δάσκαλοι
Geographic subdivision Ελλάδα.
9 (RLIN) 69300
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Εκπαιδευτικοί
Geographic subdivision Ελλάδα.
9 (RLIN) 4053
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Books
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Permanent location Current location Date acquired Inventory number Full call number Barcode Date last seen Copy number Price effective from Koha item type Public note
          Λασιθιώτες Συγγραφείς ΚΟΥΝΔΟΥΡΕΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΟΥΝΔΟΥΡΕΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 14/08/2020 572 379.495 ΠΥΡ 1992 C.1 00000572 14/08/2020 1 14/08/2020 Books Φέρει χειρόγραφη υπογραφή του συγγραφέα
Koha δημιουργία
Koha by