000 -LEADER |
fixed length control field |
02622nam a22002537a 4500 |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20240401084650.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
200814s1992 gr df|||rib|| 00| 0 gre d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
9603330256 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
KOUNDOUR |
Language of cataloging |
gre |
Transcribing agency |
KOUNDOUR |
041 0# - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
Ελληνικά |
044 ## - COUNTRY OF PUBLISHING/PRODUCING ENTITY CODE |
ISO country code |
GR |
082 0# - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
379.495 |
Edition number |
23η |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Relationship |
Συγγραφέας |
9 (RLIN) |
60361 |
Personal name |
Πυργιωτάκης, Ιωάννης Ε., |
Dates associated with a name |
1942- |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Έλληνες δάσκαλοι : |
Remainder of title |
εμπειρική προσέγγιση των συνθηκών εργασίας / |
Statement of responsibility, etc. |
Ι. Ε. Πυργιωτάκης. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Place of publication, distribution, etc. |
Αθήνα : |
Name of publisher, distributor, etc. |
Γρηγόρης, |
Date of publication, distribution, etc. |
1992. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
198 σ. : |
Other physical details |
διαγρ., πίν. ; |
Dimensions |
25 εκ. |
490 0# - SERIES STATEMENT |
Series statement |
Επιστήμες της αγωγής ; |
Volume/sequential designation |
15 |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Bibliography, etc. note |
Περιέχει βιβλιογραφίες. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Bibliography, etc. note |
Περιέχει ευρετήρια. |
520 ## - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc. |
Η ελληνική Παιδαγωγική σκέψη στράφηκε κατά κανόνα στην εισαγωγή παιδαγωγικών θεωριών και τη διαμόρφωση διδακτικών μοντέλων. Αγνόησε όμως επίμονα αυτόν που πρόκειται να τα εφαρμόσει στην πράξη: το δάσκαλο. Η παρούσα έρευνα επιδιώκει να καλύψει ακριβώς αυτό το κενό. Αποδελτιώνοντας τη σχετική βιβλιογραφία επιχειρεί αρχικά μια συνολική θεώρηση του έργου και της προσωπικότητας του εκπαιδευτικού, όπως διαμορφώθηκε μέσα από την εξελικτική πορεία της ερευνητικής αναζήτησης. Θέτοντας σε εφαρμογή κατόπιν το εμπειρικό αναλυτικό παράδειγμα προσπαθεί να διεισδύσει στα προβλήματα της καθημερινής πράξης, τους παράγοντες εκείνους που δρουν ανασταλτικά στην πραγμάτωση του εκπαιδευτικού έργου. Ανασυνθέτοντας κατόπιν τα πορίσματα της έρευνας αυτής προσπαθεί να σχηματίσει μια νέα εικόνα του δασκάλου, όπως διαμορφώνεται μέσα από την ίδια τη σχολική πράξη και τη διερεύνηση των συνθηκών εργασίας. (. . . ). |
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
Δάσκαλοι |
Geographic subdivision |
Ελλάδα. |
9 (RLIN) |
69300 |
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
Εκπαιδευτικοί |
Geographic subdivision |
Ελλάδα. |
9 (RLIN) |
4053 |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
|
Koha item type |
Books |