Οι φυσικές επιστήμες στην προσχολική εκπαίδευση : (Record no. 2240)

000 -LEADER
fixed length control field 03563nam a22002177a 4500
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20201005080317.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 200806s2005 gr a|||f b||| 000 0 gre d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 960804121X
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency KOUNDOUR
Language of cataloging gre
Transcribing agency KOUNDOUR
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title Ελληνικά
044 ## - COUNTRY OF PUBLISHING/PRODUCING ENTITY CODE
ISO country code GR
082 0# - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 500.2
Edition number 23η
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Relationship Συγγραφέας
9 (RLIN) 69113
Personal name Ραβάνης, Κώστας.
245 13 - TITLE STATEMENT
Title Οι φυσικές επιστήμες στην προσχολική εκπαίδευση :
Remainder of title διδακτική και γνωστική προσέγγιση /
Statement of responsibility, etc. Κώστας Ραβάνης.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Αθήνα :
Name of publisher, distributor, etc. Τυπωθήτω,
Date of publication, distribution, etc. 2005.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 350 σ. :
Other physical details εικ ;
Dimensions 22 εκ.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note Περιέχει βιβλιογραφίες.
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. Στο βιβλίο επιχειρείται η σύνθεση θεωρητικών και ερευνητικών προσεγγίσεων που πραγματοποιήθηκαν στο παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Πατρών κατά την τελευταία δεκαετία για το ζήτημα της μύησης των παιδιών της προσχολικής ηλικίας στις Φυσικές Επιστήμες. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται και αναλύονται τα θεωρητικά πλαίσια στα οποία θα μπορούσαμε να μελετήσουμε και να κατανοήσουμε τη σκέψη και τη δράση των νηπίων όταν αντιμετωπίζουν ιδιότητες αντικειμένων και υλικών, φαινόμενα του φυσικού κόσμου και έννοιες των Φυσικών Επιστημών. Προσεγγίζονται ζητήματα σχετικά με τη συγκρότηση της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και όσες από τις βασικές της έννοιες έχουν διαστάσεις χρήσιμες για την εκπαίδευση των παιδιών της προσχολικής ηλικίας. Γίνεται αναφορά σε ορισμένα ψυχολογικά και επιστημολογικά ρεύματα για τη μάθηση τα οποία ασκούν επιρροή στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων από τις Φυσικές Επιστήμες για τους θεσμούς της προσχολικής εκπαίδευσης. Προσδιορίζονται τα παιδαγωγικά χαρακτηριστικά τριών διδακτικών στρατηγικών για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων από τις Φυσικές Επιστήμες για τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας και παρουσιάζεται μια μεγάλη σειρά δραστηριοτήτων σε διαφορετικά διδακτικά αντικείμενα (τήξη, εξαέρωση, θερμική διαστολή και συστολή, φως, σκιές, εναλλαγή ημέρας-νύχτας, τριβή ολίσθησης, ελατήρια, μαγνήτες, νερό, κύλινδροι και τάβλες, διάλυση, απλά μετεωρολογικά φαινόμενα, αέρας, μετακινήσεις των αντικειμένων, μετασχηματισμοί των υλικών κ.λπ.).
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 70818
Topical term or geographic name entry element Φυσικές επιστήμες
General subdivision Διδακτικά βιβλία.
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Books
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Permanent location Current location Date acquired Inventory number Full call number Barcode Date last seen Copy number Price effective from Koha item type
          Κύρια Συλλογή ΚΟΥΝΔΟΥΡΕΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΟΥΝΔΟΥΡΕΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 06/08/2020 17096 500.2 ΡΑΒ 2005 C.1 00017096 06/08/2020 1 06/08/2020 Books
Koha δημιουργία
Koha by