000 -LEADER |
fixed length control field |
03169nam a22002057a 4500 |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20240328135050.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
201016s1990 gr a|||g |||| 000 0cgre d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
9600403368 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
KOUNDOUR |
Language of cataloging |
gre |
Transcribing agency |
KOUNDOUR |
041 0# - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
Ελληνικά |
044 ## - COUNTRY OF PUBLISHING/PRODUCING ENTITY CODE |
ISO country code |
GR |
082 0# - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
759.9495 |
Edition number |
23η |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Relationship |
Συγγραφέας |
9 (RLIN) |
67306 |
Personal name |
Χατζή, Γιολάντα. |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Έλληνες ζωγράφοι : |
Remainder of title |
20ός αιώνας : οδηγός για παιδιά / |
Statement of responsibility, etc. |
Γιολάντα Χατζή. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Place of publication, distribution, etc. |
Αθήνα : |
Name of publisher, distributor, etc. |
Κέδρος, |
Date of publication, distribution, etc. |
1990. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
93 σ. ; |
Dimensions |
29 εκ. |
520 ## - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc. |
Διάλεξα έντεκα αντιπροσωπευτικούς Έλληνες ζωγράφους του 20ού αιώνα και τρία έργα από τον καθένα, που να περιέχονται στις συλλογές της Εθνικής Πινακοθήκης, έτσι ώστε οι νεαροί επισκέπτες να μπορούν να δουν εκ του φυσικού, με το βιβλίο στο χέρι, τα πρωτότυπα έργα. Μπορούν όμως, εξίσου αποτελεσματικά, να το χρησιμοποιήσουν και στο σπίτι τους τους βοηθάει να δουν και να ξαναδούν πολλές φορές με την ησυχία τους τούς διάφορους πίνακες και να γνωρίσουν, μέσα απ’ αυτούς, τους καλλιτέχνες και να προσεγγίσουν το έργο τους. Ποιοι είναι οι παράγοντες που διαμορφώνουν την όραση ενός καλλιτέχνη, δηλαδή το πώς βλέπει τον κόσμο και πώς τον εκφράζει στα έργα του; Μήπως είναι το τοπίο και το φως της πατρίδας του; Τα μνημεία και η αρχιτεκτονική τους; Η καλλιτεχνική παράδοση του τόπου ή η καλλιτεχνική παιδεία που προσέλαβε στα σχολεία και στα πανεπιστήμια; Όλοι οι ζωγράφοι δεν έχουν τον ίδιο προβληματισμό και ως εκ τούτου ζωγραφίζουν τελείως διαφορετικά πράματα. Μετά από μια σύντομη περιγραφή του πίνακα, διάφορες ερωτήσεις παρακινούν τα παιδιά να παρατηρήσουν το έργο και τις λεπτομέρειές του, να προσεγγίσουν τα χαρακτηριστικά και μορφοπλαστικά τους στοιχεία, αποκρυπτογραφώντας έτσι τα μυστικά και τη μαγεία του. Στο τέλος του βιβλίου, εκτός από τις απαντήσεις που παραθέτουμε, προτείνουμε διάφορα παιχνίδια που οξύνουν την παρατηρητικότητα. Καλή διασκέδαση. |
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
Ζωγράφοι |
Geographic subdivision |
Ελλάδα |
General subdivision |
Βιβλία για παιδιά. |
9 (RLIN) |
76862 |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
|
Koha item type |
Not for loan |